Tilmeldingsfristen forlænges til 1. oktober 2026
Vi har besluttet at forlænge tilmeldingsperioden til 1. oktober 2026. Beslutningen skyldes, at vi endnu afventer svar fra fire boligforeninger, der har brug for mere tid til at få beslutningen om fjernvarme gennem deres beboerdemokrati. Disse foreninger ser ud til at blive tungen på vægtskålen.
Vi har meldt ud, at vi skal have 50 % tilmelding - hertil kommer kommunens ejendomme, der udgør 15 %. Da tilmeldingsfristen udløb den 15. juni, lå vi på 33 % ud af de 50 %. Hvis de fire omtalte foreninger siger ’ja tak’, så ender vi på 65 % og inkl. kommunens ejendomme kan vi derfor nå helt op på 80 %!
Kontrakter skal underskrives
Det er vigtigt at understrege, at ovenstående procenter er under forudsætning af, at alle udsendte kontrakter også underskrives. Er du én af dem, der endnu ikke har underskrevet den tilsendte kontrakt, så kommer her en kraftig opfordring til, at der også kommer styr på den del.
Omkring kontrakterne gælder:
- Fra vi sender kontrakten, har du 14 dage til at skrive den under
- Hvis der er angivet to navne/ejere på tilmeldingen, så skal I begge skrive kontrakten under
- Hvis du har valgt model A, så inkluderer det underskrift på to kontrakter
- Det er først, når du har underskrevet, at vi kan tale om en endelig tilmelding
Du må endelig kontakte os, hvis du oplever problemer med at underskrive kontrakten.
Vi mærker en meget positiv stemning omkring fjernvarmen i byen, og vi har derfor troen på, at projektet kan opnå tilstrækkelig opbakning til at gå videre. Spred endelig budskabet blandt endnu ikke-tilmeldte om, at de kan nå det endnu. Vi står til rådighed for spørgsmål og individuelle besøg frem til 1. oktober.